Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Mats/Matsi - 16 maj 2009 22:58

hej hopp:)

Hoppas alla uppskattar att vi bloggar lite då o då....synd bara att det blir en massa jobb prat:) så jag tänkte fortsätta med det litegrann nu när mor o far är informerade om denna fina blogg:)

Alla 3 jobbar som fan just nu, jag o Björn laddar inför 17maj firandet med en buffet för alla galna norrmän. Malin ska jobba på banketten o sen öltältet.

Vi siktar på min 230h på arbetena våra denna månad:)

Nu får det vara nog med jobb prat!

På måndag är jag o malin lediga tillsammans, så då blir det en kvalitets dag med varandra:P gäller att passa på när man har chansen att göra nåt, så jag siktar på en trevlig middag, kanske på steakhouse?

Sen ska vi äta ost o kanske ta en öl eller ett glas vin. Ska bli skönt vill jag lova.

Ska ta med kameran så ni får se vad vi hittar på den dagen:) tyvärr är vi inte lediga tillsammans med björn denna vecka men det kommer nog framöver hoppas vi.

Nej nu ska jag njuta av min virre sen blir det godnatt o upp med tuppen för ett litet 15h arb pass.....

Från oss alla till er alla.......PUSS o KRAM.....

Presentation

Omröstning

Är vi dåliga på att updatera ?!
 Ja
 Nej
 Ingen åsikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards