Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Mats/Matsi - 7 maj 2009 12:51

God morgon!.. om man kan säga det när kl är 13.00 För mig är det iaf morgon nu, vaknade för ett litet tag sen. Men jag kom sent hem inatt också efter jobb i öltältet. Hände inte mycket där igår, va lite för kallt för att sitta ute och dricka öl tror jag.. för kallt för att stå där också enlig mig.:P
   Idag blir det jobb i resaurangen, blir skoj och varmare om inte annat.  Nu ska jag ta mej upp ur sängen och kila upp och väcka björn.. tror att han inte börjat jobba än iaf, hoppas, så jag slipper äta frukost själv. Ha det braaa!!

malin

Av Mats/Matsi - 7 maj 2009 01:16

Hej alla glada:)

Ligger i sängen efter ett 12,5h pass på jobbet. Ny meny är igång, ser framemot alla gäster framöver.

Hoppas Malin kommer hem snart så man hinner ses nåt idag(inatt)

Nu jobbar vi inte likadant kan man säga.....

Men så kan det ju vara ibland, vi är ju här för att jobba o det gör vi som fan!


Ha det gött.


Hugo :)

Av Mats/Matsi - 7 maj 2009 00:32

Nu e det dax för mig med att skriva en liten rad.. =)

Malin fick ju äta frukost själv idag. För jag e en taskig dum dum sill sill. Ne men jag låg och sov..För jag fastnade framför tv-spelet häromnatten la mig inte och sov förens på morgon kvisten typ 8a..Men nu inatt ska jag försöka sov.

Finns inte så mycket att skriva mer än att jag jobbar nu ända fram tills på måndag sedan ledig tisdag vad jag vet... =P Det e underbart. Nya menyn är nice..Lite svårt än blir lite kaos i huvudet efter som maten e norsk och jag förstår inte norsk mat.. ^^ Jag och Hugo la ner med att sluta snusa ett tag till..! Ne nu får det vara bra.. Pözz o kjamizzar till er alla från oss alla... =)

Presentation

Omröstning

Är vi dåliga på att updatera ?!
 Ja
 Nej
 Ingen åsikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards