Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Mats/Matsi - 9 maj 2009 15:10

Hej hallå! Vaknade nyss.. måste försöka börja kliva upp lite tidigare:P

   Igår var jag och jobbade på dagis, var fint väder så var sönt att få vara ute och jobba lite,. Sen lagom tills jag började jobba i tältet blev det mulet och blåsigt. Känndes som vi skulle blåsa bort där ett tag. Men det kom faktiskt en del ölgäster ändå, lite blåst hindrar inte bodö folket från at dricka öl inte;P

   Nej nu måste jag börja göra ordning mej för jobb igen, och äta lite.. hmm pasta kanske? blir nog pasta idag igen:P

  Ha en bra lördag! ( visst är det lördag hahaa är helt dagvild:P)

mys er!!

malin

Av Mats/Matsi - 9 maj 2009 01:51

ännu en dag till ända kl är nu ca 0200 o man väntar på malin så att man kan äta lite snart, börjar bli sjukt hungrig!!!

Surrar lite m peter på facebook,  han har bara+25 i Bintulu. Lite avis, men värmen börjar komma hit oxå. Om 3v är det midnatts sol, då ska vi upp på ett berg i närheten o se en syn man aldrig sett live( midnattssol) ska bli skoj o se. Hoppas man bara kan sova framöver när solen inte går ner. Bra att vi har tjocka gardiner:)

Nej nu får det vara nog skrivit av mig inatt!


Puss o Kram


Hugo

Presentation

Omröstning

Är vi dåliga på att updatera ?!
 Ja
 Nej
 Ingen åsikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards